7 Mayıs 2013 Salı

SIFO RUHUMUZA DAR GELIYOR


        Antalyaspor bir çok alanda terfi edecek gibi stat ve tesis konularinda bizleri ümitlendiren gelismeler var ve bunlari terfi olarak düsünebiliriz. Bu üst kalitede alt kalite kalan bir unsur var o da teknik direktör olan sifo eger bu degisim olmassa Antalyaspor için söylenecek söz su ''alti kaval üstü sishane'' ama egri oturup dogru konusmak gerek sifonun hiç artisi yok muydu?
        Aslinda var en alt segment arabalar için derlerya yakit tasarrufu düsük maliyet vs sifo içinde benzer seyler söyleyebiliriz bonservissiz oyuncularla idare etme bir sekilde ligde kalma falan ama bu hususta bu oyunculari antalyaspora getirmekte sehir kozu yok mu?
        Tabiki yakin tarihlerde kayyuma gitme noktasina gelmemiz açikçasi ekonomik mevzular bizim yumusak karnimiz. Birçok olumsuzlugu görmezden geldik nede olsa Antalyasporun gelecegi ipotek edilmiyordu. Dolayisiyla bu tarzda ekonomik hoca bizi idare etti.
        Günahiyla sevabiyla klüpte yillardir süren kemer sikma politikasi meyvelerini vermeye basladi. Altyapi kendini gelistirdi. Scout ekibi oyuncu bulmaya basladi. Pekiya sifo nato mermer nato kafa.
        Açikça söyleyeyim bu seneye kadarki düsüncem bu sifonun tadi yok ama idare ediyo iste hele bi düzlüge çikalim elbet bir üst seviye hoca buluruz diyordum. Ama bu sene benim için birçok konuda bakis açimi degistirmeye neden oldu ilk yari gelen basari(diger takimlarin basarisizligi nedeniyle) acaba hocanin hakkini mi yiyorum demeye basladim birçok defa öz elestiri yaptim. Ama 2. yari olanlar bu görüsü çürütmeye basladi aslinda ilk yaridaki basarinin sifo sayesinde degilde sifoya ragmen geldigini görmeye basladim.
        Sifo da durumun farkinda idi. Bir noktadan sonra çizik plak gibi ayni seyler tekrarlanmaya basladi. Neymis efendim bir zamanlar klübün suyu bile yokmus makarna yeniyormus klüp borç batagindan kurtarilmis ilk 8 hafta 2 puan muhabbetleri özellikle de isler ters gitmeye basladiginda.
        Ilk okulda okudugumuz diyet hikayesi gibiydi. Ama bazi seyler bogazimiza takilmaya baslamisti çoktan. Maç sonu demeçleri iyice can sikar olmustu standart taktikler 1-0 malubiyetin bile basari olarak görülmesi en azindan fark yememistik ne demekse. Normalde teknik direktörler tuttuklari takimlara karsi daha hazirliklidir ve o klüplere karsi daha bir basarilidir ne hikmetse bu mantik sifoda hiç tutmadi 5 senede 1 puan bile yok Allah Allah bu iste bir terslik var diyoruz dogal olarak.
       Biktik bu teraneden artik teknik direktörde de terfi etmek istiyoruz. Nede olsa tüketim toplumuyuz endüstriyel futbolun geregi olarak söylüyorum artik sifoyu da tükettik artik yetmiyor. Sifo ruhumuza dar geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder